Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PS3Key på väg ut till försäljarna nu...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av henkens Visa Inlägg
    Men det är ju så jag gör ju....????
    Säker på att du har firmware 3.41?
    PS2 DMS4 PRO
    Wii D2CKey BOOT2 CFG USBloader + Seagate Freeagent GO 500GB (extern hdd)
    PS3 FAT 40GB (500GB) KMEAW CFW3.55 + Seagate Freeagent GOFLEX 500GB (extern hdd)
    PS3 Slim 160GB original
    NDS Lite M3 Real 8GB

Comment

Ja det är det..

Comment

Efter att du har stängt av PS3an där bak eller dragit ur kabeln på en slim så har du 0.2 sek på dig att trycka på eject efter reset läste jag nånstans. om du har varit så snabb så är det antingen fel programvara du har eller så är det fel på key'n, antar jag.

Comment

Prova igen, du kanske är för snabb eller för långsam...

om du inte har en skiva i ska det pipa till 3 gånger när du tryckt på eject. annars ska den bara ejecta skiva, som sagt måste du bryta strömen HELT innan du sätter i dongeln... kanske är så att PS3key inte är förprogrammerad? isåfall får du testa att uppdatera den genom att läsa på www.Ps3key.com
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Stämmer nog, jag såg att henkens hade postat en error code i en annan tråd nyligen också. En annan hade samma problem här och det ordnade sig för honom med rätt payload. Personligen skulle jag dock INTE använda filen i den länken, utan göra precis som Swizzy sa.

Comment

Original inlägg av prodge64 Visa Inlägg
              Stämmer nog, jag såg att henkens hade postat en error code i en annan tråd nyligen också. En annan hade samma problem här och det ordnade sig för honom med rätt payload. Personligen skulle jag dock INTE använda filen i den länken, utan göra precis som Swizzy sa.
              det där är typ normalt på första och andra PSGroove (v1.0 och v1.1) men inte med hermes version om man laddat ett spel...
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Idag skickar vi ut ps3key till de första som beställde. Tog in ett mindre parti från en annan distributör. Jag förlorade kanske några tusenlappar på det, men det roligare att få leverera till våra kunder så det var det värt :-)
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Låter spännande , hoppas man är en av de utvalda!!!
                  Verkar som man har lite tur (mitt ordernummer 84798).
                  Ordernummer upp till 84842 är SKICKADE!!
                  Tack Hansi , du är min KUNG!!
                  Last edited by demon_sid; 2010-09-28, 17:10.

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                    Idag skickar vi ut ps3key till de första som beställde. Tog in ett mindre parti från en annan distributör. Jag förlorade kanske några tusenlappar på det, men det roligare att få leverera till våra kunder så det var det värt :-)
                    Det är vad jag kallar service

Comment

Original inlägg av Krutan Visa Inlägg
                      Det är vad jag kallar service
                      PM:ar en länk till kollisök .-)
                      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Låter bra att de är på gång nu. Beställde själv ett igår och tänkte själv hämta upp den i er butik. Med lite tur kanske det dyker upp innan helgen
                        Last edited by samplehead; 2010-09-28, 20:36.

Comment

Original inlägg av demon_sid Visa Inlägg
                          ... Ordernummer upp till 84842 är SKICKADE!!
                          Var framgår detta? Antar att det är ganska kört för min del då (238073) :/
                          PS2 DMS4 PRO
                          PS3 FAT 40GB (500GB) KMEAW CFW3.55 + Seagate Freeagent GOFLEX 500GB (extern hdd)
                          PS3 Slim 160GB original
                          NDS Lite M3 Real 8GB

Comment

Lillejan:
                            238073 var väl bara ett Temporärt ordernummer , du fick väl även en orderbekräftelse (kolla dina mail)?.
                            Där står ditt "riktiga" ordernummer , jag håller tummarna för dig.....

Comment

Original inlägg av demon_sid Visa Inlägg
                              Lillejan:
                              238073 var väl bara ett Temporärt ordernummer , du fick väl även en orderbekräftelse (kolla dina mail)?.
                              Där står ditt "riktiga" ordernummer , jag håller tummarna för dig.....
                              Hahaha, turen är inte på min sida. 84875
                              PS2 DMS4 PRO
                              PS3 Slim 160GB original
                              NDS Lite M3 Real 8GB

Comment

Original inlägg av Lillejan Visa Inlägg
                                Hahaha, turen är inte på min sida. 84875
                                då skickas din order förmodligen imorrn istället (vi förväntar oss leverans imorrn)
                                Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X