Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Sweet, grattis
Måste nästan själv ta mig i kragen o köpa en slim jag med snart.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Tack Pendragon, jo trevligt med en slim och det lägre ljudet o så. Men fetisen och pianolacken går inte av för hackor.
Nu får jag se vad jag ska göra med fetisen!?
Behålla en o köra officiell mjukvara på o få stöd för 3D
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Som jag förstått det hela så har sony sedan 3.30 förbehållit sig rättigheten att själva automatiskt uppdatera din konsols mjukvara för att t.ex. täcka säkerhetshål eller att konsolen inte används så som sony menat att den ska användas.
Finns det inte viss risk med all uppståndelse kring psjailbreak att sony faktiskt använder denna rättighet och uppdaterar samtliga nätanslutna konsoler till 3.42+?
Som jag förstått det hela så har sony sedan 3.30 förbehållit sig rättigheten att själva automatiskt uppdatera din konsols mjukvara för att t.ex. täcka säkerhetshål eller att konsolen inte används så som sony menat att den ska användas.
Finns det inte viss risk med all uppståndelse kring psjailbreak att sony faktiskt använder denna rättighet och uppdaterar samtliga nätanslutna konsoler till 3.42+?
Den myten fans kring Nintendo Wii med... Än så länge har de inte automatiserar uppdateringar o lär inte få göra det heller.
Sony lär inte få göra så heller då det ( tänk i Other OS fallen ) begränsar användare...
/ Pendragon
Den myten fans kring Nintendo Wii med... Än så länge har de inte automatiserar uppdateringar o lär inte få göra det heller.
Sony lär inte få göra så heller då det ( tänk i Other OS fallen ) begränsar användare...
hms men har man version 3.30 så är man väl redan ganska begränsad? När det gäller firmwareuppdateringar så kan jag nog kategoriseras som grovt paranoid :-/
Mjo jag ligger på 2.60 på min ena Ps3, 3.15 på alla mina andra utom den jag testar med lite nu som kör 3.41 o jag ångrar bittert den uppdateringen nu när man släppt stöd för 3.15 för kul o leka gott gott
/ Pendragon
personligen uppdaterade jag ofta, jag har köpt en hel del spel på PSN, men nu får det vara nog. angående automatiska uppdateringar så är det rent praktiskt en omöjlighet. blockar man åtkomst till nätet från PS3:an och tar bort alla update pups så finns det ju ingen annan möjlighet att uppdatera fw'n.
Eller som med Jtaggade 360 blocka portar i routrar/brandväggar/Switchar ( layer 3 )
Lättast, rycka lan kabeln o låta sin Ps3 glömma w-lanet
/ Pendragon
Har precis börjat sätta mig in i detta med att spela nerladdade ps3 spel.
köpte mig en ATmega32u2 AVR USB och fick hämtat ut den idag, bara för att upptäcka att jag har fel FW
jag har en 80gbs tjock ps3a med firmware 3.50.. så den är körd
jag har därför satt ut denna på annons och kommer nu sälja bort den
någon som köpt en PS3 slim nu i dagarna som kan säga mig vad det är för FW på den?
var ska man köpa och så vidare för att vara så säker som möjligt på att den inte har 3.42 och uppåt
kanske man ska knalla ner och köpa en redan i morgon eller ?? vågar man vänta mycket längre ? tänkte vänta tills den jag har nu är såld.. men vågar man ?
någon som har kall fakta på när de nyare Fw kommer in i butikerna ??
jag gjorde faktiskt en beställning på en 120Gb nu.. efter att ha ringt runt till olika leverantörer och fått ungefär samma svar (dvs. att deras senaste leverans var den 15-17e denna månaden)
och att de inte har några 120gb inne.. bara 160 osv... så ringde jag till huvudlagret på GAME.se och fick reda på att de har 8st inne på lager FYSISKT. så jag är nu garanterad en 120Gb slim.
Comment