Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spelen till hårddisk

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av swifter Visa Inlägg
    jo jag vet men 5timmar för och spela ett spel känns lite länge men kan man fixa det på något sätt?
    Kör aktivt FTP läge i klienten samt 1 filöverföring i taget med den FÖRSTA FTP servern, alltså inte blackb0x versionen eller vafan den heter... där får jag speeds upp till 50mb/s typ
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

vilken FTP klient använder du till datorn? och hur får man aktivt läge ? den första FTP servern heter väl PS3 FTP server?

Edit: hittar bara blackbox varianten, dom andra verkar bugga som fan enligt ps3-hacks?
      edit2: Hittade en som heter PS3 FTP Server men toppar fortfarande runt 2mb/s, suck.
      edit3: Nu funkar allt ganska bra toppar 30mb/s med nyaste blackb0x FTP och Flashfxp , behövde bara ändra nätverks inställningar i ps3an så den använder full duplex 1000
      Last edited by swifter; 2010-11-01, 22:12.

Comment

Vad gör jag för fel när jag inte hittar spelet i listan?

Jag lägger in spelet (mappen heter t.ex. BLES055059) direkt under /dev_usb0/GAMEZ/ som det står att man ska göra i Gaia. Prövade i open manager också fast med deras önskade plats utan resultat.

Kan det vara att jag måste ha en cd i även fast de står att man inte behöver det längre?(har trasig blueray laser)

Kan det bero på att jag använder teensy 2.0?

Eller har jag missat något helt?

Comment

Original inlägg av Folketskebab Visa Inlägg
          Vad gör jag för fel när jag inte hittar spelet i listan?

Jag lägger in spelet (mappen heter t.ex. BLES055059) direkt under /dev_usb0/GAMEZ/ som det står att man ska göra i Gaia. Prövade i open manager också fast med deras önskade plats utan resultat.

Kan det vara att jag måste ha en cd i även fast de står att man inte behöver det längre?(har trasig blueray laser)

Kan det bero på att jag använder teensy 2.0?

Eller har jag missat något helt?
          ser du spelet i GAIA?

Comment

Original inlägg av swifter Visa Inlägg
            ser du spelet i GAIA?
            Äsch det löste sig, jag trodde att "dev_usb0/" var en mapp man skulle skapa också.

Är väll bara jag som tycker att alla guider och instruktioner har varit bristfälliga på hur man fixar allt med JB os.v (alltså jag menar inte här utan på ps3 hacks och andra sidor där programmen NÄSTAN ursprungligen kommer ifrån) Hur svårt kan det vara att göra en steg för steg instruktion hur t.ex. GAIA installeras och fungerar. Istället ska man tydligen behöva använda hjärnan...

Comment

Äsch det löste sig, jag trodde att "dev_usb0/" var en mapp man skulle skapa också.

Är väll bara jag som tycker att alla guider och instruktioner har varit bristfälliga på hur man fixar allt med JB os.v (alltså jag menar inte här utan på ps3 hacks och andra sidor där programmen NÄSTAN ursprungligen kommer ifrån) Hur svårt kan det vara att göra en steg för steg instruktion hur t.ex. GAIA installeras och fungerar. Istället ska man tydligen behöva använda hjärnan...
              Nu tycker jag du är lite väl kräsen här vah?! man måste ju använda hjärnan till något annat än att styra kroppen eller hur?
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Det är ju därför det finns psxcare forum med många smarta hjärnor, så vi mindre smarta slipper tänka

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X