Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spel frågor om tekken6 till playstation 3?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Spel frågor om tekken6 till playstation 3?

Hej det är så här att jag har köpt allt till Alisa och Kazuya i tekken 6 till ps3.och jag har köpt många saker till king men inte fått mera hälsa trots att jag lagt mycket tid på tekken6. kan någon här vara vänlig och skriva ut vad man ska köpa för att alla spelare ska få mera hälsa och bli upgraderad till max gå igenom person för person
    tex så här kan det se ut Alisa arms leather gloves yellow rank A increases helth meter by 345.utan spel hjälp då tar det ju hundra år typ för att köpa saker så att spelarna blir bra
    Last edited by Abosin; 2010-10-29, 21:37.

http://www.google.se/#hl=sv&source=h...a5e2c4afa982fd
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Saker tar tid, följer man guider tar det kortare tid o kallas Fusk
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Tack men jag hittar ändå inte svaret på min fråga.Varje spelare kan ha högst 5 bra saker som uppgraderar dem till max och problemet är att man köper en massa skit som man inte behöver och därför tar spelet mycket längre tid en något annat spel!

Comment

Prova ställ frågan i mer spelorienterade forum så kanske det reder sig
          Vem vet, kanske Namco själva kan svara på det i sitt officiella forum
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
            Prova ställ frågan i mer spelorienterade forum så kanske det reder sig
            Vem vet, kanske Namco själva kan svara på det i sitt officiella forum
            Tack det snabba svaret! Men skulle du kunna fråga i forumet för min skul?

Comment

Jag har inte dom problemen i Tekken serien då jag lirar den i Vs. mode "ren Fighting".

Sorry!
              / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X