Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

HOW TO Black Ops på en PS3 Jailbreak? Kan vi sammanfatta något bra här?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av tevyn Visa Inlägg
    Jag har samma problem! Har en original psjailbreak dongel som jag har köpt ifrån er. Men jag får inte spel med version 3.42/3.50 att fungera. Jag har provat med open manager 1.72/2.1, Backup manager 1.0/1.1. Har även ändrat PARAM.sfo med SFO editor till 3.4100

Någon som har en lösning på detta?
    jag har egentligen inget bra svar på detta eftersom jag aldrig har varit intresserad av ett spel som kräver en högre fw än 3.41, och därmed aldrig pillat med det där själv. men av vad jag har läst så räcker det (åtminstone ibland) inte att mecka med param.sfo utan det kräver lite extra pill.

Comment

Original inlägg av prodge64 Visa Inlägg
      jag har egentligen inget bra svar på detta eftersom jag aldrig har varit intresserad av ett spel som kräver en högre fw än 3.41, och därmed aldrig pillat med det där själv. men av vad jag har läst så räcker det (åtminstone ibland) inte att mecka med param.sfo utan det kräver lite extra pill.
      Vad menar du med det? Jag har provat att ändra eboot.bin på några spel också!

Comment

ladda ner denna: http://www.mediafire.com/?d72g848d17d6gb2

packa upp Black Ops Patch BLES01031.rar

skriv över filerna till mappen där du har lagt spelet BLES01031

: usb HDD/GAMEZ/BLES01031/PS3_GAME/

jag använder sedan multiMAN ver 1.09.04 [20101107_153800].pkg att starta spelet med (glöm inte att ha en skiva i).
        (många använder även gaia manager)

hoppas det löser sig.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X