Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PS Downgrade - Uppdatera spel?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PS Downgrade - Uppdatera spel?

iom att PSDowngrade har blivit gratis, innebär det att man kan patcha konsollen till 4.5x, patcha tex Gran Turismo 5, sen "downgrade'a" till 4.41 och mounta med backup loader?

isf /happy
    annars /confused
    http://forum.psxcare.com/support/sho...blem-Titta-hit!

4.5/4.41? nja! 3.50 eller 3.41... och varje gång du går in i factory/service mode raderas allt på hårddisken
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Bleh. Tack ändå

Comment

Hmm, det verkar som att det ligger kvar med den psdowngrade som finns ute nu
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Kan bara varit en slump pg.av att det var en 60Gb vi nedgraderade eller att vi bara hade tur
          Vi rekommenderar alltid folk att göra en backup själva först innan nedgradering så klart.
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Så... Det går? Det går inte?

Comment

Original inlägg av nnahnneh Visa Inlägg
              Så... Det går? Det går inte?
              Bästa är att göra en backup av den informationen du hade sedan tidigare innan du nedgraderar, ännu bättre är att inte nedgradera alls då det verkar som att man knäckt 3.50 också (jailbreak till den)
              Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X