Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hur gör man med ps3 key

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Som sagt ladda ner PS3Key v4.5 Firmware och lade på en formaterad usb sticka.
    Stoppade in den i PS3:an men får inte fram något iaf.. Den visar inga filer överhuvudtaget
    Ska man ha både PS3KEYusb och den vanliga usb i samtidigt ????

Comment

Original inlägg av saaben Visa Inlägg
      Som sagt ladda ner PS3Key v4.5 Firmware och lade på en formaterad usb sticka.
      Stoppade in den i PS3:an men får inte fram något iaf.. Den visar inga filer överhuvudtaget
      Ska man ha både PS3KEYusb och den vanliga usb i samtidigt ????
      läser du inte vad jag skriver?? du ska ha PKG filer, ser du någon PKG fil i 4.5 updaten? det gör inte jag iaf... kolla under download sektionen på www.ps3-hacks.com när sidan väl går att komma åt så ska du se att det finns lite grann där du kan lägga in
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

uppdateringen från ps3key.com lägger du in på själva dongeln efter du tryckt in den i datorn och den kommit upp som ett usb minne i datorn.. öppna "minnet" aka dongeln och klistra in de 2 filerna som kommer med 4.5 uppdateringen... sedan tar du ut den och kör som vanligt i ps3an..
        Ska du installera någon ftp server eller backup manager så får du ladda hem respektive homebrew i .pkg format och lägga dem på en sepparat minnesenhet och stoppa in den i ps3an efter att du startat upp den med ps3key, sedan navigera in i install packages och då bör du se dem listade där.

Läs på deras hemsida... simpelt

Requirements

PS3 Console (fat or slim)
        Consule (firmware) version 3.41 only
        Remove all discs from the drive
        Do not connect any devices to the console via USB
        IMPORTANT: The console must be completely switched off before using PS3Key. For fat versions, use the switch at the rear. For slim versions, simply remove the power cable. This is extremely important for the process to work correctly when you start the console.

Operation

Once the power to your console is completely disconnected:

Insert PS3Key into a USB port on the PS3.
        Start up the PS3 and press the EJECT button.
        The LED (which should have been red initially) will change to blue.
        If the above process worked, there will be a link to “Install Package File” in the game menu.

Installing the Backup Manager

You only need to install the backup manager once, using the following instructions:
        Download and add the .pkg file to a USB flash drive using your PC.
        Connect the USB flash drive to your PS3 and then go to the game menu, followed by “Install Package File” and select the .pkg file.
        Once it is installed, you will see the Backup Manager directly in the Game Menu.

När du laddat hem senaste uppdateringen från hemsidan så finns också ett textdokument med, läs den!
        Mitt projekt, xbox 360 vattenkylning
        Projekt vattenkylning bildalbum

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X