Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny dongel som klarar downgrade - e3 Card Reader

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ny dongel som klarar downgrade - e3 Card Reader

Allt detta taget från PSX-Scene:

I just got this news of this from my source. Unfortunately, my website DCEmu Reviews is currently down so I'll post this wonderful news here first.

Dear friends,

Thank you for using E3card Reader PS3. Today we will bring you a big surprise: the E3-Downgrader for E3card Reader. Yes it's THE downgrader which can turn your 3.5 PS3 down to any version you wanted, i.e. the 3.41. It's no time limit, no PC software need to download, no need to write any emails, no need to wait and after all it's FREE. Yes, it's true. We can even proved that today it's not the day one of you need to go on board of some you know what ships, that of cause because we are Chinese. You can review the videos by click here, download the upgrade file by click here and download the 3.41 FW package by click here.

Password : iLoveE3
    please note that it's case-sensitive.

If you have any questions, please feel free to contact us.

Best Regards

E3Diy Group
    E-mail: e3diy.ok@gmail.com

xiaNaix update:

Password for file is iloveE3. If you mirror it, please do not remove the password at their request.

GaryOPA has confirmed this working and posted some quick results HERE. Congrats to the E3 Reader team!
    Files can be downloaded at E3DIY

E3 Official Site: e3 card reader, new generation ps3 chip with mulit-function

News Source: DCEmu Reviews
    Last edited by Hansi; 2010-12-04, 16:32.
    Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
    snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
    /Nalle Puh

Nice, nu börjar det hända lite grejer snart dags för open source variant då? därefter CFW!
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Och så kostar denna en bråkdel av vad PSjailbreak kostar + att du kan köra egna hexfiler på den

Och så har den 4Gb usbminne inbyggt på den också ...
      Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
      snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
      /Nalle Puh

Comment

Även en lösning för PSKEY ska vara på gång sägs det

Comment

Original inlägg av samplehead Visa Inlägg
          Även en lösning för PSKEY ska vara på gång sägs det
          Vart har du hört det någonstans?
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Har precis beställt en E3 READER, 100kr ink frakt, billigt å bra, var samma ställe som jag beställde min ps3key från, bra ställe att ha å göra med.

Comment

pm:a mig gärna adress till den affären tack!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                Vart har du hört det någonstans?
                Någon på psx-scene postade denna länk som påstår sig inehålla en annonsering av en PSKEY downgrader. Tyvärr är det på franska så jag har ingen aning om det stämmer http://www.logic-sunrise.com/news-18...downgrade.html

Comment

Någon på psx-scene postade denna länk som påstår sig inehålla en annonsering av en PSKEY downgrader. Tyvärr är det på franska så jag har ingen aning om det stämmer http://www.logic-sunrise.com/news-18...downgrade.html
                  Här kanske http://www.ps3key.com/en/news/

Comment

Så detta ären dongel att satsa på? Den på lighttake för $15 inkl frakt? Sjukt billigt isåfall!

Comment

Jag beställde från lightake!

Verkar dock som någon har lyckats jailbreka 3.50

http://www.maxconsole.net/content.ph...or-downgrading

Comment

Original inlägg av dr_fredrik Visa Inlägg

Om detta stämmer är det riktigt nice

Comment

Enligt den sidan så har dom en färdig "intern" dongel för att nedgradera, dom funderar just nu bara på om dom ska härma PSJailbreak och släppa en ny dongel istället för att släppa en uppdatering, eller om dom ska släppa det som en uppdatering och ha nöjda kunder
                          Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Rasmus96 Visa Inlägg
                            Den nyheten kom här under dagen, imorse låg den inte där
                            Google is your friend!

Comment

Original inlägg av dr_fredrik Visa Inlägg

Videon är inte mycket till bevis, det visar bara att den är 3.50 när den väl startat upp, dom visar inte att den har 3.50 INNAN dom faktiskt bootar konsollen i debug mode, så det kan mycket väl vara en dongel som spoofar system versionen...
                              Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X