Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ps3 garantier.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ps3 garantier.

Halloj.

Har en Ps3 40Gb version och vad jag förstått så är det en problem maskin, dvs lasern pajjar OFTA på dessa. Vad kör Sony för slags garantier på dessa? inköpt 2008-08-05, dvs min 2åriga ORDINARIE garanti har utgått. Men det skrivs om ursprungs fel på KVs hemsida. ioch med att detta alltid vart ett aber så borde man ju kunna gnälla till sig en ny?

vart vänder man sig till Sony? finns det något Telenummer dit eller mail.
    Last edited by radical2005; 2010-12-08, 14:59.

Du har 1.års garanti på Ps3or och 3.års Reklamationsrätt.

Telefon nummer med mera till Nordisk film:
    http://community.eu.playstation.com/.../td-p/11352207

Man vänder sig där man köpt konsolen, de skickar in till Nordisk film o får den i retur o kontaktar dig när de bytt ut maskinen eller reparerat.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Så du tror det är värt att ringa ICA maxi och göra ett försök? Det finns chans att få den repad.

Comment

Ringa, jag skulle g¨å ned med maskinen till dem o säga ( reklamationsrätt 3.år ) skicka på service.
        Sen vänta

Ringa kostar pengar o tid, tid som din konsol kan bli reparerad på istället
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Then i do that tack för snabba svar! vet du nån som lyckats?

Comment

Du reklamerar i första hand där du köpte den.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av radical2005 Visa Inlägg
              Then i do that tack för snabba svar! vet du nån som lyckats?
              Jag har lyckats två ggr, ena ggn med en maskin som var 2½år gammal *Lasern dödde*
              Andra ggn på en maskin som var 3.år och ½år extra *Lasern hade gått på den med*

Andra ggn var de nog bara snälla mog mig, har hört kunder som nuförtiden blivit nekade gratis utbyte eller reparation efter 3.år. Allt tack vare en positiv mail kontakt med NF
              Sistmända +3år var inköpt på Release på sonys Releasefest för svinmycket pengar!
              / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X