Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mina Backups Vägrar Starta!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mina Backups Vägrar Starta!!!

Hej! Köpte min PS3KEY för några dagar sen. Har installerat Snes9X 4.4.1 och romsen funkar fint. Har FW 4.0 på min PS3KEY och FW 3.41 på min PS3. Jag har testat måna olika Backup Managers.

Men mina orginala PS3 spel som jag gjort backups på vägrar starta när jag kopierat dem till antingen till interna eller externa HHD.n. Kommer bara tillbaka till PS3 menyn?

Vad är felet eller vad gör jag för fel? Vad bör jag göra? Kanske har nånting med sparfilerna o göra? Bör jag göra en formatering som sista lösning? HJÄLP!!!
    Last edited by StoLLy; 2010-12-09, 16:40.

När du väljer ett spel i gaia manager eller multiman som du gjort backup på så blir du utsparkad till huvudmenyn, därifrån startar du spelet, tänk på att du måste ha en originalskiva i ps3an för att spelen ska starta... spelar ingen roll vilken.
    Mitt projekt, xbox 360 vattenkylning
    Projekt vattenkylning bildalbum

Comment

Original inlägg av Electron Visa Inlägg
      När du väljer ett spel i gaia manager eller multiman som du gjort backup på så blir du utsparkad till huvudmenyn, därifrån startar du spelet, tänk på att du måste ha en originalskiva i ps3an för att spelen ska starta... spelar ingen roll vilken.
      Aha ok tack!!! Ska testa detta.

Comment

Original inlägg av StoLLy Visa Inlägg
        Aha ok tack!!! Ska testa detta.
        Det funkade galant, Tack!!! Trodde spelen skulle starta driekt ifrån Managern haha

Man kunde inte jailbreaka om skivan ligger i va?
        För att jag glömmer ta bort skivan när jag stänger av PS3an. Och nästa gång jag startar PS3an så ligger i skivan och man hinner inte trycka på eject kanppen då skivan kommer ut, och det försent sen för att man ska kunna jailbreaka. Då måste jag gör om allt, blir lite jobbigt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X