Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köpte nyss en ps3, downgrade hjälp.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Köpte nyss en ps3, downgrade hjälp.

Hejsan
    Vill först och främst börja med att säga att jag kan rekommendera psxcare till var enda kotte i världen. Var inne idag och köpte en ps3key, trevlig och väldigt kompetent personal som verkligen sätter kunden först.

Nu till saken.
    Köpte som sagt en PS3 slim med firmware 3.50 igår.
    Har reggat min ps3key på ps3key's hemsida och laddat ner ps3key_silabs_jig.
    Läser Readme filen men det står "Files needed: Lv2Diag.self (file 1), Lv2Diag.self (file 2) and the modified 3.41 PUP.
    (sorry, we cannot provide these files for download)" Vart kan jag hitta dessa filer?

Har sparat till denna PS3 hur länge som helst så vill inte förstöra den för att jag är för otålig och oförsiktig så jag tänkte att jag skulle fråga er grabbar som har gjort det här och lyckats.

Tack så hemskt mycket.

Googla efter

http://www.google.se/#sclient=psy&hl...eef4e32b574e56

eller dgf.rar
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tackar Hansi
      Ordnade det

Vilken Backup Manager rekommenderar du?
      Alltså det som gör så att jag kan spela mina spel som jag backupar i hddn?

Comment

Finns bara en ordentlig manager "multiMAN" heter den, brutalt bra manager. Sen har du ju givet vis Gaia, open och backup manager också. Men rekomenderar multiMAN.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X