så inga pengar tillbaka då? helt värdelöst detta ju. + att ni fortfarande säljer psjailbreak på förstasidan. ta bort! folk vet ju inte
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
http://www.psjailbreak.com nere?
Collapse
X
-
PS3key har senaste uppdateringen tillgänglig spoofad till 3.55!
- Citat
- Flag
Comment
-
Folk vill ju ha dem som JB donglaro de fungerar de som, vi säljer även några som Downgrade ( de vi flashade om innan sidan gick ned ) o de har vi med lite tur JB flash kvar för. )Original inlägg av matziii Visa Inläggså inga pengar tillbaka då? helt värdelöst detta ju. + att ni fortfarande säljer psjailbreak på förstasidan. ta bort! folk vet ju inte
Vi rekommenderar att man köper PS3KEy som har fler roligare uppdateringar då JB aldrig kommit med en enda uppdatering själva.
så köper man den som en JB dongel så funkar den ju så det fins väl ingen anledning med tanke på att det ändå inte släppts en uppgradering att plocka ned dem från hemsidan eller ur butik.
Vissa köper den som kuriosa föremål då de ändå var "Först" o det har ju ett visst samlarvärde för de som gillar o samla på saker
Vem vet, vi kanske ramar in några och säljer som museieföremål
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Electron Visa InläggPS3key har senaste uppdateringen tillgänglig spoofad till 3.55!
Spela ingen roll med den spoofade versonen för ps3key fungerar endå ingenting...
- Citat
- Flag
Comment
-
Konstigt, för mig fungerar den aldeles utmärkt...Original inlägg av Cryton Visa InläggSpela ingen roll med den spoofade versonen för ps3key fungerar endå ingenting...
Du tänkte på PSN, Sony täppte igen det hålet än en gång inom en vecka ja.
Men att säga att inget fungerar är ju inte sant./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
- Citat
- Flag
Comment
-
295 kr medans man väntar är ju inte hela värdenOriginal inlägg av ndrangheta Visa InläggDet va ju bra nyheter =)
Hade tänkt köpa en ps3key idag för o kunna köra backups, men det känns rätt så onödigt nu om man kommer kunna lägga in cfw som en vanlig systemuppdatering snart...
Ingen vet ännu när eller om man kommer kunna skapa en egen CFW som gör det alla vill, o de lär vara buggiga i början så
Passa på medans vi har dem kvar på lager. *Jag har två*
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1265&xSec=131/ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag har inte testat GT5 eller något av de nyare spelen som kräver 3.5 ännu, men jag har inga problem med något av de tidigare spelen... Som pendragon säger så funkade bara PSN en kort stund innan Sony slog igen dom dörrarna... Vill du komma åt PSN ska du enbart köra original och senaste uppdateringen från dom. Då får du också surt betala för originalspelen.Original inlägg av Cryton Visa InläggSpela ingen roll med den spoofade versonen för ps3key fungerar endå ingenting...
- Citat
- Flag
Comment
-
Det har du rätt iOriginal inlägg av Pendragon Visa Inlägg295 kr medans man väntar är ju inte hela värden
Ingen vet ännu när eller om man kommer kunna skapa en egen CFW som gör det alla vill, o de lär vara buggiga i början så
Passa på medans vi har dem kvar på lager. *Jag har två*
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1265&xSec=131
Har inga spel, nyss köpt maskinen. Men ska nog låna uncharted 1&2 så jag har något o göra medan jag väntar på fw eller nya exploitsi orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?
- Citat
- Flag
Comment
-
spelen fungerar inte magiskt för att du kan spoofa mjukvaran, det ända som är då är att den inte begär uppdateringar hej viltOriginal inlägg av Electron Visa InläggJag har inte testat GT5 eller något av de nyare spelen som kräver 3.5 ännu, men jag har inga problem med något av de tidigare spelen... Som pendragon säger så funkade bara PSN en kort stund innan Sony slog igen dom dörrarna... Vill du komma åt PSN ska du enbart köra original och senaste uppdateringen från dom. Då får du också surt betala för originalspelen.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
- Citat
- Flag
Comment
-
Jo tack tjena, det är inte rätt sida
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment

Comment