Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Frågor om jailbreak till ps3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Nej, om du vill köra det jailbreak som finns nu är det inte ett USBMinne man använder, utan en USB dongel med en micro processor och väldigt lite minne som används till koden som processorn ska använda...

Med CFW etc. kör du det direkt från USB minne... inga donglar eller sådant krävs... det kom en CFW inatt som var, den är väldigt innehållsfattig (1 grej som skiljer) och den stödjer inte att du laddar spel med den (annat än från skiva) det ända som skiljer är att du har ett till menyval (Install package files) dock kräver detta att pkg filerna du vill installera är signerade... (ingen homebrew är det änsålänge vad jag känner till)
    Så denna CFW som kom inatt är den bra, har du testat ? jag skulle behöva nått som inte kräver usb dongel då jag inte har tillgång till att få tag på ett sådant, men jag har usb minne så om man skulle kunna jailbreaka med ett vanligt usb minne så skulle det vara jätte bra.

Måste säga tack för alla svar du gett mig, är väldigt dåligt uppdaterad

Comment

Original inlägg av 787875 Visa Inlägg
      Så denna CFW som kom inatt är den bra, har du testat ? jag skulle behöva nått som inte kräver usb dongel då jag inte har tillgång till att få tag på ett sådant, men jag har usb minne så om man skulle kunna jailbreaka med ett vanligt usb minne så skulle det vara jätte bra.

Måste säga tack för alla svar du gett mig, är väldigt dåligt uppdaterad
      Inte provat ännu, ska göra det snart... men du behöver ändå ha dongel för att köra spel med den här CFW'n...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Inte provat ännu, ska göra det snart... men du behöver ändå ha dongel för att köra spel med den här CFW'n...
        Men du tror att det kommer en CFW där man inte behöver usb dongel ?

Comment

Original inlägg av 787875 Visa Inlägg
          Men du tror att det kommer en CFW där man inte behöver usb dongel ?
          Med lite tid så... antingen en egen CFW eller homebrew program som gör det möjligt genom en CFW...
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Med lite tid så... antingen en egen CFW eller homebrew program som gör det möjligt genom en CFW...
            Härligt !

Tack för alla svar !

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X