Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PS3 Jailbreak, alla dessa varianter, vilken ska man välja?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PS3 Jailbreak, alla dessa varianter, vilken ska man välja?

Tjenixen Allesammans!

Jo det är nu så att jag råkat ut för att köpa en falsk variant av PS3Break varianten av en nisse i Kolmården. Nybörjare som jag är så vet jag inte vilka man ska satsa på av alla dessa "chip" på marknaden.

Så nu medans jag väntar på svar från försäljaren att han ska ta tillbaka PS3Breaken och returnera pengarna så undrar jag självklart vilken variant jag ska satsa på?

Felet med denna var att det gick inte uppgradera ( trots att det stod det på den), vilket gjorde att jag inte kan spela vissa spel för att dom kräver högre firmware verkar det som.

Så, jag är grymt tacksam för alla svar om vilken variant jag ska satsa på för jag är grymt sugen på att börja spela...

Tack på förhand,

// Toxiso

PS3key is the way to go!
    Mitt projekt, xbox 360 vattenkylning
    Projekt vattenkylning bildalbum

Comment

Original inlägg av Electron Visa Inlägg
      PS3key is the way to go!
      Funkar den med att uppgradera alla spelen osv, samt klarar av de flesta spelen?

Går det att ändra mjukvaran i stickan på PS3Key?

Comment

Jag kör på en TI-84 grafräknare Finns väl ett otal payloads att ladda in.

Comment

Jag kör med allt utom Jailbreak
          Den ligger o samlar damm i en låda
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
            Jag kör med allt utom Jailbreak
            Den ligger o samlar damm i en låda
            med andra ord du kör original? eller vad menar du? :P

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X