Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flukes CFW 3.55 med Bm

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av ogward Visa Inlägg
    Men om det är en nyare FW på den, vad ska man då göra?
    isåfall skulle jag rekomendera att du väntar på att CFW som stödjer Backups kommer, den är mer eller mindre runt hörnet
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

okej nu finns det en person som lyckats göra en cfw med flukes1 verktyg . http://www.youtube.com/watch?v=yUck48i_sFo kolla video för bevis

Comment

okej nu har jag gjort en CFW med hjälp av wutangrza Patch till 3.55 Funkar både på PS3phat 60gig och ps3 slim 320 gig

"VARNING"
        Risken att din Konsol blir brickad finns men är inte så stor denna cfw har blivit testad på 8 olika konsoller och fungerar men kna inte ge några garantier på att din konsol inte blir brickad..

Updatera till OFW 3.55 lägg sedan in PS3 mappen på din Fat32 formatterade usb-sticka. starta din ps3 i Recovery mode

uppdatera till CFW lägg sedan in Gehots JB och kör sedan LV1dumper.pkg kommer där fram en vit bild så har du lyckats

P.S jag är inte den bästa på att skriva Guider

Comment

Varför bara Phat 60 & slim 320?
          Står i någon annan tråd att det inte funkar på slim?
          Eller är det dom två DU har testat på?

Comment

Original inlägg av odbro Visa Inlägg
            Varför bara Phat 60 & slim 320?
            Står i någon annan tråd att det inte funkar på slim?
            Eller är det dom två DU har testat på?
            Jag har testat på båda och funkar Dock så är det Waninkokos CFW som E fucked up... Denna finns ännu inga rapportarde misslyckanden

Comment

@PWn_Pon

Vart hittar man din CFW då?

Någon länk?

Comment

http://psgroove.com/content.php?654-...Patch-Released
                Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
                snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
                /Nalle Puh

Comment

kolla längst upp i första posten

Comment

fungerar den bra? kan man starta alla jb spel med den? fattar inte vad grejen är :P

Comment

NEJ finns ingen Helt fungerande Backup manager till 3.55 -....

Comment

hmm, bara jag kan spela nfs hp, gt 5 och hard rain så är jag nöjd sen vill ja se bluray filmer kanske ska testa denna. då behöver man väl inget jailbreak stick eller ngt? utan man lägger det bara på en fat32 formaterat sticka och kör in

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X