Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Memory Patch och Spel som kastar tillbaka en till Menyn

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Memory Patch och Spel som kastar tillbaka en till Menyn

Undrar vad "Memory Patch" i Gaia manager är och vad den gör, när ska den vara PÅ/AV?

Samt har ett problem att vissa spel bara tar en tillbaka till startmenyn, nu senast assassins creed... någon som haft samma problem!?

Ang Memorypatch ( What is called "USB Patch" in MultiMAN is referred to as "Memory Patch" in Gaia =) )
    Jag har för mig att det har o göra med att man skall ha bättre stöd för att köra utan skiva i ps3an ist för att ha ett ps3 spel i maskinen.
    Helt Payload beroende så klart o olika managers har olika stöd för olika usb donglar o deras mjukvara.
    Vi pratar Hermed V4 patch eller Kakarotos främst.

Att spel slänger ut en i Startmenyn är ju inte hela värden
    Se det som en Feature *ler*
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X