Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kmeaw's CFW

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av kallstrom_74 Visa Inlägg
    detta låter lockande..sitter på 3.41 (ps3 slim 320 gig) och multimanager...har settt guiden som det länkades till, men är lite orolig ändå! någon som uppgraderat och testat?? Måste jag radera mappen med spelen eller kommer dom att funka fortfarande? och kan någon hjälpa mig med ALLA filerna som behövs..stod att man ska googla efter dom..men fasen om det blir fel( pm gärna länkar till filerna)
    Varsågod
    http://www.ps3hax.net/2011/01/tutori...#axzz1BZSuxedQ

I den guiden finns länkar till alla filerna du behöver för att uppdatera till 3.55 och patcha en 3.55 uppdatering till kmeaw's cfw.
    Det står hur man gör i guiden och är väldigt enkelt.
    i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

Comment

Tack för återkopplingen av nya Gaia Swizzy

ndrangheta, du behöver inte radera mappen med spelen (det behövde inte jag iaf) Följer du bara instruktionerna så är det absolut inga problem. Känner du dig osäker så ställ frågan här på forumet så får du svar nästan direkt! Det fick iaf jag Själv så tycker jag det fungerar SUPER, ingen mer dongle + att de flesta spel fungerar direkt utan en massa meckande!
      Du föddes gråtande medan folk stod omkring dig och log.
      Lev så du kan dö leende medan folk står omkring dig och gråter.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X