Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

skadad data ps3....

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• skadad data ps3....

Hello!
    Kör CF och tänkte uppgradera multiman nyss. Tänkte då att det kanske skulle vara bra att deleta den gamla verisionen innan jag installerar den nya. Jag körde radera på multiman, men något gick fel och nu har jag en ikon som det står "skadade data" på. Hur gör jag för att få bort det?
    Tack på förhand

P.s tänker jag fel med att plocka bort gammal verision av mutliman innan jag installerar den nya?

När jag packat upp multiman finns 2 packages att välja emellan:
    1: multiMAN ver 1.13.04 BASE [20110123_160000] 355GH.pkg
    2: multiMAN ver 1.13.04 BASE [20110123_160000].pkg
    vilken är det jag ska köra om jag kör kmeaw?

Tack på förhand
    Du föddes gråtande medan folk stod omkring dig och log.
    Lev så du kan dö leende medan folk står omkring dig och gråter.

Ingen aning, förmodligen formatera hårddisken eller radera datan manuellt...

Det spelar ingen roll, ligger det redan där skrivs det gamla över

Jag körde med 355GH tidigare...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Prova starta upp din Ps3 i Recovery o välj ( Rebuild Database ) någonting så kanske det reder sig.
      Folk som haft problem förut har fått igång saker på detta sätt ( folk som kört Asassins Creed Brotherhood först o främst. )

Uppdatera managers gör man enklast genom att överinstallera med nyare ovanpå de äldre har folk också märkt
      Man slipper då att alla spel försvinner *ler*
      Detta har hänt måna av mina vänner och mig i början när BM var poppis och Flow skinnet kom ut och jisses vad jag hatade den
      Tog mig ett tag o några trådar ute på nätet förräns jag provade att bara överinstallera gamla BM manager så den hoppade tillbaka till original

så ingen annan kunde hjälpa mig med fenomenet än jag för jag turligt nog råkade välja ( installera BM ) en gång till
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X