Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

spelen för stora för att få plats på extern hdd? (fat32)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Eller så är det problemfritt att ladda hem blackbox ftp och tex winscp och ladda över skiten via nätverket
    Mitt projekt, xbox 360 vattenkylning
    Projekt vattenkylning bildalbum

Comment

fast jag undrar ändå en sak. vissa spel, spel som heavy rain där filerna redan är uppdelade. men när man kollar dem med gaia så stor det ingenting om split files. går dem att starta ändå?

Comment

Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
        fast jag undrar ändå en sak. vissa spel, spel som heavy rain där filerna redan är uppdelade. men när man kollar dem med gaia så stor det ingenting om split files. går dem att starta ändå?
        Säker på att dom är uppdelade då? så det inte ska vara så från början? standarden är att man lägger till ".666xx" efter filerna om jag inte minns fel (dom splittade, där xx = serie, t.ex. 01, 02, 03 etc.)
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

okej! nej jag bara undrade för vissa av filerna var uppdelade. de går ju att spela ändå.

Comment

Tankade ett spel som jag misstänker är splittat.

Metal.Gear.Solid.4.Guns.of.the.Patriots.PROPER.PS3-DNL,
            lyckas inte spela det på varken intern eller extern hdd.

Spelet är uppdelat i 54 filer som heter dnl-mgs4jb.001, och sen fortsätter siffrorna upp till 054.
            Finns en sista fil som heter dnl-mgs4jb.sfv också.

Filerna är i genomsnitt 476mb stora och total storlek blir 24,7 gb.

Jag misstänker att spelet är splittat, för ingenting ligger i mappar och mgs4 ska egentligen innehålla minst en fil som är större än 4 gb.
            Eller så funkar det kanske bara med jailbreak...ingen aning...

Hur gör jag för att unsplitta filerna så att det ska gå o starta spelet?
            I gaia står det att inga av filerna är splittade...
            i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

Comment

Prova att packa upp dina filer med winrar först...

Comment

Original inlägg av Chips Visa Inlägg
                Prova att packa upp dina filer med winrar först...
                Haha tack för idén.

Hade ju tänkt tanken själv om filerna sett ut som .rar filer på något sätt, men nu är det på gång iaf
                i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X