Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp Angående GT 5 !

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag var nyss in o titta på Multiman 1.15 description på ps3hacks:

Included are 3 versions:

1. multiMAN 1.15.00 for 3.40 (Dongle Jailbreak) - 3.55 (Kmeaw CFW) ( denna har jag )
    2. multiMAN 1.15.00 for 3.55 (geohot/Wutangrza/Waninkoko)
    3. multiMAN 1.12.05 for 1.90 - 3.30

Denna ville du jag skulle välja ? multiMAN ver 1.15.00 BASE [20110131_200000] 355GH.pkg det är uppenbarligen nummer 2 och det måste ju vara fel ?? eller är jag ute och cyklar då det står att nummer 1 är för Jaulbreak och Kmeaw o dom andra är för geo wuta waninkoko ?

Vilket får mig även att bli väldigt orolig när det gäller emulatorer när det är så dålig beskrivning på vilka backup manager man ska lägga in för Sin egen firmware då kan det ju lika gärna vara fel att Lägga in Emulatorer som det står geohot på min Kmeaw 3.55 eller tänker jag dumt nu ?

Comment

asso, managers lägger in patchar i minnet. krashar ps3an så bootar den upp igen om du startar om boxen.

jag är rätt övertygad om att gaia la in lv2patch sedan gick du ur å testa multiman igen då boota spel upp.

testa stäng ner din ps3.

gå sen direkt in i mutliman å boota spel. kommer säkert inte funka. men går du in i gaia å sen backar ut å startar multiman igen så kommer spelen funka. de är gaia som ser till att spelen funkar.

jag kan givetvis ha fel nu. allt kan ligga i permissions oxå.

men mina spel som las in på 3.41 fw. startar i CFW3.55 kmeaw med multiman GH, men ej i multiman UTAN GH.

jag har inte behövt lägga in gaia än. så har de inte ens inlagt på min ps3.

brickning för att du kör "fel" applikation är ju nästan inte ens möjligt.

blir de svart så är de bara å boota om. du skriver ju inte något någon i flashkrets.

utan de är väl bara själva CFWs som "kan" innebära en viss brickrisk. en vanlig OFW kan väl bricka en ps3 oxå. de är aldrig bra å uppgradera något som funkar.

men CFW 3.55 kmeaw är ju ett rejält undantag från den regeln =)

Comment

eftersom jag inte kör gaia än. så tar vi multiman. trycker du start + select i multiman managern så kommer de fram en filhanterare. bara peka på help ovanför så får du hjälp. men med den så flyttar du dina filer mellan olika mappar.

Comment

Okej tack, förresten om jag tar bort backup manager 1.0 och det gamla Ftp programmet som va för Backupmanager 1.0 som jag har kvar då jag hade det till 3.41 kommer det deleta alla mina spel ? jag har för mig jag läste det någonstans förut eller är det inte så, för övrigt så har jag flyttat alla Spel till GAMEZ nu i roten på ps3an, förut låg dom i Laun12345 mappen och den mappen är fortfarande kvar men inge spel i den, vill annars gärna ta bort Backupmanager 1.0 och ftp programmet då dom bara ligger där o ser fula ut nu samt tar plats

Comment

har du flyttat spelen till GAMEZ, bör de väl va lugnt å radera dessa gamla apps..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X