Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppdatera spel (Kmeaw och Multiman) ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Uppdatera spel (Kmeaw och Multiman) ?

Jag har Kmeaw 3.55 och senaste Multiman.
    Det jag undrar är vad som gäller med uppdateringar till spel.
    Kan jag prova att uppdatera helt vanligt när spelen vill uppdatera sig eller hur fungerar det? Jag har även sett att det finns nått val för att söka uppdatering i Multiman.

Du kan uppdatera spel utan problem ja

Uppdaterings delen i multiMAN är till för att söka efter nya versioner av multiMAN

*Edit:*

Med senaste versionen kan du även söka efter spelupdates i multiMAN
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Vågar man ha den uppkopplad mot nätet nu mer med tanke på senaste version 3.56 etc?

Comment

Valfritt, har du den uppe och spelar online så riskerar ditt konto att låsas o konsol.
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          Du kan uppdatera spel utan problem ja

Uppdaterings delen i multiMAN är till för att söka efter nya versioner av multiMAN

*Edit:*

Med senaste versionen kan du även söka efter spelupdates i multiMAN
          Så, finns det då någon anledning att uppdatera spel ifrån Multiman istället för när spelet själv ropar att jag borde uppdatera?

Comment

Original inlägg av Klonka Visa Inlägg
            Så, finns det då någon anledning att uppdatera spel ifrån Multiman istället för när spelet själv ropar att jag borde uppdatera?
            Inte vad jag vet... det ska väl typ vara samma??
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X