Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad är det som tar plats på min HDD0?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vad är det som tar plats på min HDD0?

Hej!

Har en PS3 med 120GB hårddisken.
    Det var 4st spel installerade på interna och 13st spel installerade på den externa hårddisken och då visade multiMAN att jag hade bara 2GB ledigt.
    Tog bort de 4 spelen från interna hårddisken och nu har jag bara 33GB ledigt fast alla spel är installerade på USB disken.
    Vad är det som tar ca 80GB på den interna hårddisken?

De mapparna jag ser på hdd0

LAUN12345 är tom

Original inlägg av Maxxq Visa Inlägg
    Hej!

Har en PS3 med 120GB hårddisken.
    Det var 4st spel installerade på interna och 13st spel installerade på den externa hårddisken och då visade multiMAN att jag hade bara 2GB ledigt.
    Tog bort de 4 spelen från interna hårddisken och nu har jag bara 33GB ledigt fast alla spel är installerade på USB disken.
    Vad är det som tar ca 80GB på den interna hårddisken?

De mapparna jag ser på hdd0

LAUN12345 är tom
    Spelen brukar "installera" data, kolla under "Game Data Utility" om du hittar massa skit där som tar plats, den finns under Game i XMB
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tack för tipset. Det var där skräpet låg. rensade gamla spel och det blev +35GB

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X