Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Waninkoko Unbrick hos PSXCARE?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Waninkoko Unbrick hos PSXCARE?

Hej
    Jag var en av dem som inte väntade tillräckligt länge utan flashade min 256M Nand FAT.
    Brick. Jag har testat med PS3Key men den tänder inte ens usbportarna.

Det börjar dyka upp lite avancerade unbrick-lösningar på nätet som innefattar NAND programmering. Är detta något ni på PSXCARE kan fixa? Och vad skulle det i så fall kosta?

Original inlägg av LongKalsing Visa Inlägg
    Hej
    Jag var en av dem som inte väntade tillräckligt länge utan flashade min 256M Nand FAT.
    Brick. Jag har testat med PS3Key men den tänder inte ens usbportarna.

Det börjar dyka upp lite avancerade unbrick-lösningar på nätet som innefattar NAND programmering. Är detta något ni på PSXCARE kan fixa? Och vad skulle det i så fall kosta?
    Om hansi väljer att köpa in en programmerare, eller om vi hittar information om ngn lämplig som vi har liggandes nu kommer vi troligen kunna erbjuda detta, priset beror lite på hur pass avancerat det blir att läsa ur (dumpa) mjukvaran och hur lång tid det tar etc.
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Om det inte fungerar med något vi redan har (gamla infectus brukar gå att använda till det mesta) så köper jag hem det som behövs.

Gissningsvis kommer det kosta 700:- eller 1000:-, beror som sagt på hur mycket tid som går åt för operationen.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Om det är 700-1000 för att unbricka den är jag mycket intresserad. Har ni testat ?
        För om det är 700-1000 för att kanske unbricka den är det lite mycket risk.

Comment

Vi får väl köra "no fix no fee" tills vi lärt oss mer :-)
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Det tycker jag låter rimligt. Skicka mig ett mail om vart jag skickar den så har ni en fat att labba med

Comment

Original inlägg av LongKalsing Visa Inlägg
              Det tycker jag låter rimligt. Skicka mig ett mail om vart jag skickar den så har ni en fat att labba med
              http://www.psxcare.com/page.php?xPage=skicka.html

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X