Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hemmabio till ps3, ljudet ekar?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hemmabio till ps3, ljudet ekar?

Jag har kopplat HDMI Ps3>TV, Optiskkabel Ps3>hemmabion. Jag har vart inne i ps3 inställningarna och ändrat till det som de ska vara. Men ljudet låter som om inuti en burk typ, det ekar.

Hemmabion heter Samsung HT-X710.

Hur kan jag få bort detta jobbigt eko?

Antar att du vill få ut ljudet i hemmabion och inte i TVn... Har du valt bort att PS3an skall skicka ljud även via HDMI? Jag tror mig förstå hur du menar med "eko", du får ljud både i TV och hemmabio. Jag har samma fenomen från min Blu-ray spelare eftersom där har jag inte möjlighet (av nån anledning) att strypa ljudet via HDMI..

Comment

Original inlägg av LowDead Visa Inlägg
      Antar att du vill få ut ljudet i hemmabion och inte i TVn... Har du valt bort att PS3an skall skicka ljud även via HDMI? Jag tror mig förstå hur du menar med "eko", du får ljud både i TV och hemmabio. Jag har samma fenomen från min Blu-ray spelare eftersom där har jag inte möjlighet (av nån anledning) att strypa ljudet via HDMI..
      Yepp ja har stängt av HDMI ljudet helt. Men de fortsätter att eka.

Comment

Prova att sänka ljudet på tvn till det lägsta eller mutea helt enkelt och se om det blir bättre.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X