Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

WEEEI Mediaspelare (showtime) släppt

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag la in showtime igår för att jag och tjejen skulle titta på tv4play eftersom det inte funkar genom webbläsaren på ps3:an.. Å exakt som för dig swizzy funka de inte. Så hennes syn på ps3 är oförändrat (tycker det är en onödig skitsak fortfarande :P, förbannat! ) Hoppas dom kommer med en update snart. Såg det här på hans hemsida https://www.lonelycoder.com/redmine/.../15/topics/228
    Last edited by icqdevil; 2011-04-07, 10:22.

Comment

prova senaste version somprecis släpptes ,1080 skulle funka nu såg det ut som ,ska själv prova ikväll

Comment

Nogon som vet hur man får spotify att funka i showtime?

Comment

Original inlägg av dr_fredrik Visa Inlägg
          Nogon som vet hur man får spotify att funka i showtime?
          Funkar inte på PS3'an, finns inget utvecklings stöd för att integrera det med showtime på ps3'an enligt utvecklaren bakom showtime
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X