Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ps3 JB hjälp.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ps3 JB hjälp.

Tjena.
    Var hos er och köpte ett ps3 Jb 3.55 av er. men det är inte mkt spel som funkar på det.
    Har både testat PAL / NTSC inte mkt som funkar.. Eller PAL har aldrig funkat. jag använder multiman. På Gaiamanager kan jag inte ens gå in på min externa hårdisk. men på multiman går det? är det speciella knappar man ska trycka på? man hoppar bara ut till menyerna igen.. har försökt att få igång Red Dead Redemption i ca 3 dagar nu går inte.. säger att jag har för lite utrymme. 516mb behövs det.. och det har jag.. har säkerligen 200gb ledigt. Är det bara spel som heter JB Eur som funkar eller ska allt funka? Ska jag uppdatera lv 2 patch? vill så gärna att det ska funka. Tacksam för all hjälp jag kan få!
    Hare bra!

man ska bli utskicka i menyn igen sen kommer spelet upp där , och ha en spel skiva i oxå

Comment

Original inlägg av Azerate Visa Inlägg
      Tjena.
      Var hos er och köpte ett ps3 Jb 3.55 av er. men det är inte mkt spel som funkar på det.
      Har både testat PAL / NTSC inte mkt som funkar.. Eller PAL har aldrig funkat. jag använder multiman. På Gaiamanager kan jag inte ens gå in på min externa hårdisk. men på multiman går det? är det speciella knappar man ska trycka på? man hoppar bara ut till menyerna igen.. har försökt att få igång Red Dead Redemption i ca 3 dagar nu går inte.. säger att jag har för lite utrymme. 516mb behövs det.. och det har jag.. har säkerligen 200gb ledigt. Är det bara spel som heter JB Eur som funkar eller ska allt funka? Ska jag uppdatera lv 2 patch? vill så gärna att det ska funka. Tacksam för all hjälp jag kan få!
      Hare bra!
      Underligt... Spelen ska fungera såvida det inte fattas något, eller om du har fått tag på en dålig version av spelet?

men som telgetok skriver så är det normalt att du när du valt spelet i Gaia/Multiman kastas tillbaka till XMB (dashboarden) därefter får du välja att antingen köra från skiva (den emulerar dit) eller discless genom *App_home/PS3_GAME/
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Nu funkar allt! Tackar för all hjälp! Japp hjälpte med en skiva i! Grymt! Hare bra!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X