Original inlägg av Swizzy
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nya multiman
Collapse
X
-
Vad bra, ja ibland så kan det hända att något blir fel vid överföringen av pkg'n från uppdaterings servern.Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Känner mig lite smått puckad nu, men hur sjutton byter man till extern HDD (som t ex. min minnepinne) i multiMAN?
Jag ser i multiMAN att den är inkopplad, men jag kan bara inte hitta hur jag byter.
Äeeh, det var så enkelt att bara skapa en mapp som heter GAMEZ så funkade det. Ha ha ha haLast edited by mog; 2011-04-09, 00:11.
- Citat
- Flag
Comment
-
Tema? nja, det är ett helt nytt visnings lägeOriginal inlägg av telgetok Visa Inläggtill er som inte har senaste uppdateringen fixa den NU o kolla in XMB temat
det är så JAG VILL HA MIN PS3 när den bootar DIREKT 
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
hehe, rätt ska ju vara rättOriginal inlägg av telgetok Visa Inläggjahaa så var han där igen o kom med sina små rättningar
visste ju inte vad jag skulle kalla det men håll med om det skulle va nice o ha det när ps3an startar 

Jao, visst vore det nice om man kunde starta upp maskinen i ett läge är du kan ladda spel direkt, med en meny likt det nya XMB visningsläget i multimanGoogle is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment