Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya multiman

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Det beror som sagt på att den mappen vart en del av programmet (det var ju trots allt en undermapp i programmet...)
    Gick då bra att ta bort och allt löste sig med bilden/menyn när jag installera genom .pkg istället för r3 funktionen. =)

Comment

Vad bra, ja ibland så kan det hända att något blir fel vid överföringen av pkg'n från uppdaterings servern.
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Känner mig lite smått puckad nu, men hur sjutton byter man till extern HDD (som t ex. min minnepinne) i multiMAN?

Jag ser i multiMAN att den är inkopplad, men jag kan bara inte hitta hur jag byter.

Äeeh, det var så enkelt att bara skapa en mapp som heter GAMEZ så funkade det. Ha ha ha ha
        Last edited by mog; 2011-04-09, 00:11.

Comment

till er som inte har senaste uppdateringen fixa den NU o kolla in XMB temat det är så JAG VILL HA MIN PS3 när den bootar DIREKT

Comment

Original inlägg av telgetok Visa Inlägg
            till er som inte har senaste uppdateringen fixa den NU o kolla in XMB temat det är så JAG VILL HA MIN PS3 när den bootar DIREKT
            Tema? nja, det är ett helt nytt visnings läge
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

jahaa så var han där igen o kom med sina små rättningar visste ju inte vad jag skulle kalla det men håll med om det skulle va nice o ha det när ps3an startar

Comment

Original inlägg av telgetok Visa Inlägg
                jahaa så var han där igen o kom med sina små rättningar visste ju inte vad jag skulle kalla det men håll med om det skulle va nice o ha det när ps3an startar
                hehe, rätt ska ju vara rätt

Jao, visst vore det nice om man kunde starta upp maskinen i ett läge är du kan ladda spel direkt, med en meny likt det nya XMB visningsläget i multiman
                Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X