hittar bara massa sidor som man ska ange konto nummer på att ladda ner:S känns sådär
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
problem att starta nfs hot pursit
Collapse
X
-
tog mig bara ngra sekunder o hitta: http://psx-scene.com/forums/f187/ebo...ository-74327/ som för övrigt är 4:e länken uppifrån om du klickade på länken jag gav dig (med rätt sökord) därefter kommer du till http://www.multiupload.com/5PUVRZWO28 och jag ser då ingenting om att betala för att få hem den här filen?? däremot finns det på rapidshare, megaupload etc. betalnings alternativ så du slipper vänta en viss tid och får snabbare nedladdningar... men det GÅR att få hem filen gratis också, utan problem...Original inlägg av jkjkjk Visa Inlägghittar bara massa sidor som man ska ange konto nummer på att ladda ner:S känns sådär
Jag tycker du får ta o lära dig googla lite bättre
*edit:*
För att lära dg hur enkelt det är att googla är sökorden jag använde följande: "Need for speed hot pursuit original eboot.bin"Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Kika längst upp i XMB under games, där du har Game Data utility... om du hittar något där från spel som strular, radera det... om problemet kvarstår... då vetefan vad som e felOriginal inlägg av jkjkjk Visa Inläggfan också nu står det fel vid start åtgärd 80010009
nått swizzy?
kanske du gjort fel när du lagt in den?
Prova att radera eboot.bin som ligger där redan istället för att skriva över om du kör via FTP eller liknande, gör även samma sak om du kör mot USB... spelet SKA fungera... det gör det för mig
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment

Comment