Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Snart blir 3.60 CFW kanske ett krav!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av ToDe Visa Inlägg
    Ingen som möjligtvis har någon nyhet om en eventuell 3.60 cfw?
    Not yet
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

http://www.ps3news.com/forums/ps3-cf...ve-120118.html

Vad är fördelarna med denna, för av det jag förstått så funkar inte de nya spelen(än så länge behöver man nycklarna). Den är väl för de som vill köra massa andra program i sin ps3 antar jag. Inget för de som bara är intresserade av ps3 spel?

Förresten var det ett tag sen det kom nåt nytt spel med fungerande nycklar som gör att det funkar på 3,55(La. Noire var det senaste toppspelet tror jag, limbo också nu om det räknas), kommer det fortsätta komma nycklar för nya spel?
      Varför kan man egentligen inte få fram nycklar till alla spel?

http://www.ps3crunch.com/
      http://www.ps3hax.net/
      Står om nån spoofer 3.72, borde inte nya spel kunna funka om man har det eller är det bara för PSN access?

Comment

Original inlägg av milan979 Visa Inlägg
        Står om nån spoofer 3.72, borde inte nya spel kunna funka om man har det eller är det bara för PSN access?
        Det är inte för något av dom... den är enbart till för att hindra dig från att uppdatera av misstag, bra om man har små barn

Original inlägg av milan979 Visa Inlägg
        Förresten var det ett tag sen det kom nåt nytt spel med fungerande nycklar som gör att det funkar på 3,55(La. Noire var det senaste toppspelet tror jag, limbo också nu om det räknas), kommer det fortsätta komma nycklar för nya spel?
        Varför kan man egentligen inte få fram nycklar till alla spel?
        Du har misstolkat det lite, man har inte fått fram nycklarna för spelen, det är att utvecklarna släppt en uppdatering signerad med nycklarna från 3.55 som gör att man kan använda den uppdateringen istället
        Last edited by Swizzy; 2011-09-21, 14:04.
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X