Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PS3 tillbaka från service, uppdaterad till 3.56? vad ska jag göra?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PS3 tillbaka från service, uppdaterad till 3.56? vad ska jag göra?

Hej kära vänner här inne, är ledsen och förtvivlad, har fått min PS3 från service idag, pga överhettningsproblem tidigare, men den är uppdaterad till 3.56, vad ska jag göra, tips, förslag för att kunna köra Multiman och backup spel.. tacksam för snabbt svar.

Glömde säga att det va en Slim modell, 120gb med 3.56 fireware, vet att tjockis modellen går att bricka..
    Last edited by Fuxz; 2011-06-08, 21:17.

Original inlägg av Fuxz Visa Inlägg
    Hej kära vänner här inne, är ledsen och förtvivlad, har fått min PS3 från service idag, pga överhettningsproblem tidigare, men den är uppdaterad till 3.56, vad ska jag göra, tips, förslag för att kunna köra Multiman och backup spel.. tacksam för snabbt svar.

Glömde säga att det va en Slim modell, 120gb med 3.56 fireware, vet att tjockis modellen går att bricka..
    Det går att bricka slim också... du kan inte göra någonting åt den tyvär, du får ta och sälja skiten och köpa en ny istället, en ny med 3.55 eller lägre 3.56 går inte att nedgradera från i dagsläget...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X