Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uncharted 3 funkar nu på KMEAW!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av lastExile Visa Inlägg
    har du installerat 1.01 patchen ?
    Nej det går väl inte som jag förstått det?

Jag får bara inte igång detta med den nya sk. Proper fixen..... blir tokig

Comment

Original inlägg av himi Visa Inlägg
      Nej det går väl inte som jag förstått det?

Jag får bara inte igång detta med den nya sk. Proper fixen..... blir tokig
      Jag ska själv installera den strax
      Netadministrator för irc.osx86.hu - Playstation 3 Dev - Peak & Poke LV1 Dev - Latest CFW: 4.46 PS3 Super Slim

Comment

Hmm verkar som proper fixen packat upp fel....eller jag

Dirs och filer skall in under USRDIR\build\main ? mina hamnar i build.....

Comment

hmm tror nån har klantat till med skripten för hur den ska packa upp den
          Netadministrator för irc.osx86.hu - Playstation 3 Dev - Peak & Poke LV1 Dev - Latest CFW: 4.46 PS3 Super Slim

Comment

Om vi är överens om att ALLT från proper fixen skall ligga under USRIR\build\main så ska snart se om detta funkar

Comment

Du har rätt, camera txt ska självklart vara kvar med den nya fixen. Verkar ju finnas olika versioner på fixen nu dock. Jag drog hem den här, funkar klockrent!

Uncharted 3 3 55 FULLFIX-P2P

http://www.multiupload.com/WNV3JM4I1Y

Edit: Och det blir en helvetes massa filer att ftp:a över om man ska lira från interna som jag haha! över 7000 men som sagt, funkar finfint!
              Last edited by jonnyjaeger; 2011-11-01, 22:13.

Comment

Tja,

Jo jag fick till det.

Tänk på att det som fixen packar som skall in i USRDIR\bin\main och inte i bin det var mitt problem.
                EBOOT.BIN skall in som vanligt i USRDIR
                Jag fick också döpa om movies1 till movie1
                Jag tog bort alla 3D filer under movie1 också det sparade en del utrymme.
                Spelat ett par timmar nu och inga problem.

Comment

Original inlägg av himi Visa Inlägg
                  Tja,

Jo jag fick till det.

Tänk på att det som fixen packar som skall in i USRDIR\bin\main och inte i bin det var mitt problem.
                  EBOOT.BIN skall in som vanligt i USRDIR
                  Jag fick också döpa om movies1 till movie1
                  Jag tog bort alla 3D filer under movie1 också det sparade en del utrymme.
                  Spelat ett par timmar nu och inga problem.
                  Låter bra det ha de så roligt med uncharted 3

Comment

Jag får error på en fil som heter param.sfo (har dock följt guiden på filen som länkas i denna tråd).

Den säger att jag måste uppdatera till fw 3.72

Vad kan jag ha missat?

Hittar ingen param.sfo att ersätta med !?

// P

Comment

Någon som vet vilken av alla fixar som är den sista och fungerande?
                      Har ju kommit en hel drös som heter proper, real proper, real real proper, working, proper working o.s.v.
                      Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

Comment

Original inlägg av peroy Visa Inlägg
                        Jag får error på en fil som heter param.sfo (har dock följt guiden på filen som länkas i denna tråd).

Den säger att jag måste uppdatera till fw 3.72

Vad kan jag ha missat?

Hittar ingen param.sfo att ersätta med !?

// P
                        param.sfo ligger här:

Uncharted 3\PS3_GAME\PARAM.SFO

Det är inget speciellt med den egentligen, du kan ändra detta manuellt om du vill, eller så ska multiman om jag inte minns helt fel kunna fixa det åt dig också...
                        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Skumt att den visar error på den, när själva fixen inte har med den att göra.

Aja, får mecka lite till vid tillfälle.

// P

Comment

Hoppas alla som har problem inser att man inte bör patcha en redan patchad iso fil igen utan börja om från skratch med en omodiferad fil o låta patchar redigera den datan *skratt*
                            Nej jag har inte testat, men det är det mest logiska bland all felsökning.
                            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Självklart

Är dock en djungel bland alla patchar som släppts. Ingen scen-relle heller bland patcharna vilket gör det svårt att välja vilken man ska använda.

// P

Comment

Använd den här gjord av Mote: lätt att patcha o gör att du slipper få över 7000 uppackade filer. Nu patchar den endast 4 filer o detta funkar kanon. Fick många frysningar med dom tidigare patcharna men med denna har det inte fryst en gång. Instruktioner medföljer.

http://www.megaupload.com/?d=54AI7KJ1

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X