Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

vart lämnar jag in ps3 på garrantin ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• vart lämnar jag in ps3 på garrantin ?

hej jag har en ps3 som har gått sönder ....ylod
    det har inte gått 2 år än så jag hoppas att det går på nån garranti ..?

men vart ska man ringa eller skicka spelet ?
    ringde supporten men dom viste ju inte ens hur lång garranti det var på spelen ... dom hade bara support som kostade 7.50 kr/min ......

å affären där spelet är köpt var inte sugna på att hjälpa till så vart ska man vända sig för att byta in spelet ?.

Original inlägg av eddy Visa Inlägg
    hej jag har en ps3 som har gått sönder ....ylod
    det har inte gått 2 år än så jag hoppas att det går på nån garranti ..?

men vart ska man ringa eller skicka spelet ?
    ringde supporten men dom viste ju inte ens hur lång garranti det var på spelen ... dom hade bara support som kostade 7.50 kr/min ......

å affären där spelet är köpt var inte sugna på att hjälpa till så vart ska man vända sig för att byta in spelet ?.
    i norden är det nordisk film som har hand om service på PS3, men man ska väl gå genom butiken du köpte den i, och du kan hänvisa till din reklamations rätt som är på 3 år

Eftersom YLOD är ett välkänd fabrikasions problem så går det under detta
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

ok jag får väll göra ett nytt försök att prata med dom i affären..
      tack

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg

Eftersom YLOD är ett välkänd fabrikasions problem så går det under detta
        Eftersom det gått mer än 6 månader från köpet så är det kunden som måste påvisa att felet fanns i konsollen redan när konsollen köptes, så det är inte alls självklart att man lyckas med sin reklamation. Men man har rätt att göra reklamationen upp till tre år efter köpet.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok .... Kan ju säga att jag tycker att Xbox har en mycket bättre support ... Det var ju bara att ringa så fixade dom allt Riktigt bra support ...konstigt att inte Playstation har sån support....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X