Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Finns det någon som utför downgrades?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Finns det någon som utför downgrades?

Har 2 phat ps3r som jag skulle vilja nedgradera men tycker det verkar krångligt med e3 och progskeet.
    Utför psxcare nedgraderingar eller finns det nån på forumet som kan göra det för en slant?
    Bor i nyköping o kan väl tänka mig fara både upp o neråt i landet men inte för långt.

MVH, J

Original inlägg av jonnyjaeger Visa Inlägg
    Har 2 phat ps3r som jag skulle vilja nedgradera men tycker det verkar krångligt med e3 och progskeet.
    Utför psxcare nedgraderingar eller finns det nån på forumet som kan göra det för en slant?
    Bor i nyköping o kan väl tänka mig fara både upp o neråt i landet men inte för långt.

MVH, J
    Vi har inte lyckats med någon av maskinerna vi testat på ännu, och dom som vi inte lyckats på som ändå funkat efteråt har Blu-Ray stödet inte funkat på...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Hur ser det ut nu? e3 flasher funkar väl fint på dom konsoler som stödjer det?

sitter själv på en CECHC04 med 4.11 och fäller en tår! letar frenetiskt efter någon ps3a där bdläsaren inte funkat på aslänge så den kan ha stått ett tag!

Comment

Nån uppdatering gällande detta? Verkar som det finns ett gäng kunniga på forumet nuförtiden så om nån vill tjäna en slant så kan jag tänka mig att resa en bit för att få en slim nedgraderad. Hör av er via p.m
        EDIT, eller om nån vill sälja en 3.55 så är jag intresserad
        Last edited by jonnyjaeger; 2012-10-28, 12:41.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X