Kan ni ta hem nästa gång ni beställer. Så är jag först i kön att köpa en sådan.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
E3 Flasher
Collapse
X
-
Japp, jag tar hem en åt dig.Original inlägg av Mange62 Visa InläggKan ni ta hem nästa gång ni beställer. Så är jag först i kön att köpa en sådan.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Argh missade ta med dom när jag beställde andra prylar från samma ställe som borde ha sådana. Det får bli nästa vecka :-(Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
ett tips är att ringa till oss under nästa vecka och påminna, eller skicka ett mailOriginal inlägg av Mange62 Visa InläggOk det blir bra det.
(bästa är om du skickar ett mail, det kan du göra redan nu...)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Vi har fått in det du efterfrågade :-)Original inlägg av Mange62 Visa InläggGlöm inte mig om ni beställer prylar denna veckan.
Mvh
Mange
250:-Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
BeställOriginal inlägg av Mange62 Visa InläggKan du skicka en sådan till mig?
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1595
Eller maila med namn och adress eller kundnummer så jag vet vem som skall ha.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment