Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ps3 frågor.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ps3 frågor.

Hej jag har "fet" ps3 med cfw3.55 och har varit bort lite ur gamet. Vad jag förstår så är det fortfarande 3.55 som är ok även efter typ 2 år som den inte varit använd. Tänkte börja spela lite igen nu och undrar vad man behöver göra för att spela lite nya spel. Samt om min 3.55 klarar 3D spel? Vilken 3.55fw jag har installerad mins jag inte men vilken gäller idag? Kan ju installera in någon som är lite mera upp to date. Om det behövs.

Original inlägg av raven001 Visa Inlägg
    Hej jag har "fet" ps3 med cfw3.55 och har varit bort lite ur gamet. Vad jag förstår så är det fortfarande 3.55 som är ok även efter typ 2 år som den inte varit använd. Tänkte börja spela lite igen nu och undrar vad man behöver göra för att spela lite nya spel. Samt om min 3.55 klarar 3D spel? Vilken 3.55fw jag har installerad mins jag inte men vilken gäller idag? Kan ju installera in någon som är lite mera upp to date. Om det behövs.
    Du behöver en true blue dongel... 3.55 klarar 3D spel ja... du behöver ha 3.55-tb2~ true blue's egna CFW
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Måste man ha en dong? Kan man inte bara köra in en fw på ps3

Comment

Måste man ha en dong? Kan man inte bara köra in en fw på ps3
        det finns ingen CFW som klarar alla dom senaste spelen i dagsläget vad jag känner till, annat än true blues egna, och den kräver att du har deras dongel ansluten till konsollen för att aktivera dom funktionerna...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Ok. Då får jag kolla om jag hittar någon billigt då. Annars så borde jag ju kanske kunna spela spel från 2010 på den fw jag har nu

Comment

Comment

**dålig länk**

400 Ink frakt. Billigaste jag hitta.
              Du vet vad du sitter på för forum hoppas jag? länka INTE till andra sidor med samma grejer, det där är för övrigt inte äns original http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1528&xSec=78 <--- den ska du ha
              Google is your friend!

Comment

Sorry

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X