Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

tips och guide för vilken cfw jag skall använda?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• tips och guide för vilken cfw jag skall använda?

jag har haft min ps3 liggandes i en låda i typ 2 år och vill få den upp to date.
    finns det en guide på vilken cfw man skall ha och hur man installerar in den? har nogon cfw på den nu men vet inte vilken men den är nog gammal så finns nog någon som är bättre..

alla kör väl inte med true blue?

Vill du spela nyare spel så är det trueblue eller någon klon av trueblue som gäller.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok men om jag bara skall köra cfw vilken är den senaste bästa att köra. Måste fixa pengar till tru blu

Comment

Original inlägg av raven001 Visa Inlägg
        Ok men om jag bara skall köra cfw vilken är den senaste bästa att köra. Måste fixa pengar till tru blu
        3.55-kmeaw
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Har letat på forumet. Är jag blind? Finns det ingen guide på hur man installerar?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X