Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hänger vid start av multiMAN!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hänger vid start av multiMAN!

Jag har inte använt mig av mitt ps3 på ett tag men nu tänkte jag spela lite igen. Problemet är att efter att jag uppdaterade multiman till senaste version 04.05.00 så fastnar jag vid loggan varje gång jag försöker starta det! Har testat att tagit bort multiman en gång och installerat igen från usb minne men det hjälpte inte. Någon som har nåt tips på vad de kan vara och vad jag ska göra?

Testa versionen innan för att se om det kanske är en bugg i senaste versionen?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jo de kan jag testa men känns som det borde ha ståt nåt om det har varit nån bugg.

Comment

Original inlägg av Pata88 Visa Inlägg
        Jo de kan jag testa men känns som det borde ha ståt nåt om det har varit nån bugg.
        Vart skulle det stå? i readme?! nej, asså buggar är sådant man hittar... det är inte alltid utvecklarna känner till buggarna när dom släpper nya versioner...

Sen såg jag också att 04.05.00 kan vara special version för CEX -> DEX maskiner, har du kollat det?
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Men jag vet väl vad en bugg är! Men eftersom multiman är den som används mest så borde det ju stå på ps3 homebrew news sida om det är en bugg som hänt för fler. Hade det hänt för fler hade det nog ståt något om det, men det är klart det kan ju vara en bugg som bara händer på just mitt ps3.. Känns mer som att hd behöver formateras om eller nåt, och det var den info jag försökte få genom den här tråden.

Jag har installerat för CEX, eftersom jag inte har installerat något DEX firmware.
          Last edited by Pata88; 2012-08-30, 15:19.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X