Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Progskeet 1.1 frågor.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Progskeet 1.1 frågor.

vart sugen att köpa progskeet 1.1 från psxcare dock har jag en fråga angående den.
    ehm som jag har förstått så är den delvis solderless ( krävs ändå lödning) och min fråga är om man behöver ytterligare hårdvara för att nedgradera ( finns massa 360clip , adapters osv.

Så , räcker bara progskeet 1.1 eller har jag missat något?

tack!

Original inlägg av wantedshurda Visa Inlägg
    vart sugen att köpa progskeet 1.1 från psxcare dock har jag en fråga angående den.
    ehm som jag har förstått så är den delvis solderless ( krävs ändå lödning) och min fråga är om man behöver ytterligare hårdvara för att nedgradera ( finns massa 360clip , adapters osv.

Så , räcker bara progskeet 1.1 eller har jag missat något?

tack!
    Vill du ha en solderless lösning kör du hellre med E3 Flasher, Progskeet är mer för avancerade användare som kan löda en hel del det är 53 löd punkter med progskeet...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

tack för det snabba svaret, problemet är att jag har en NAND (CECHC04) så om jag har uppfattat det rätt så är progskeet det självklara valet, dock osäker på om man behöver något mer

Comment

Original inlägg av wantedshurda Visa Inlägg
        tack för det snabba svaret, problemet är att jag har en NAND (CECHC04) så om jag har uppfattat det rätt så är progskeet det självklara valet, dock osäker på om man behöver något mer
        en NAND maskin kan du inte nedgradera om du gått över 3.55 afaik?

Men progskeet är allt du behöver för att kunna läsa/skriva från/till nand kretsarna (ja det är 2st i en ps3a)
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

det ska gå att nedgradera med nand ( med progskeet ) Frågan är vad man behöver för att göra det solderless, progskeet 1.1 erbjuder solderless dock behöver man fler grejer, kanske något ni kan hjälpa mig med?

mvh!

Comment

hur gick det blev det någon progskeet ?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X