Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trasig kontroller?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Trasig kontroller?

Något irriterande har hänt... Kan inte använda en av mina kontroller utan kabel. Den reagerar inte på några tryck annars. Inte ens på ps knappen. Har försökt köra reset och nollställa för synkning utan resultat. Laddningen verkar inte funka. Är bara ett sträck istället för batteristapeln.

Å med kabel funkar den i tex i Fifa utan problem men NHL vägrar ta emot den direkt på planen, i menyerna funkar den. Några tips? Eller bara att köpa nytt?

Original inlägg av icqdevil Visa Inlägg
    Något irriterande har hänt... Kan inte använda en av mina kontroller utan kabel. Den reagerar inte på några tryck annars. Inte ens på ps knappen. Har försökt köra reset och nollställa för synkning utan resultat. Laddningen verkar inte funka. Är bara ett sträck istället för batteristapeln.

Å med kabel funkar den i tex i Fifa utan problem men NHL vägrar ta emot den direkt på planen, i menyerna funkar den. Några tips? Eller bara att köpa nytt?
    Tippar på att det är ngt knas med batteriet... lättaste är att köpa en ny handkontroll bara
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Tippar på att det är ngt knas med batteriet... lättaste är att köpa en ny handkontroll bara
      Mm lättast men dyraste alternativet men om det nu är batteriet så borde den ju funka med kabeln i varje spel? Inte bara enstaka.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X