Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

SE HIT! ProgSkeet 1.2 Nedgradering 4.31 -> 3.55 möjlig!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• SE HIT! ProgSkeet 1.2 Nedgradering 4.31 -> 3.55 möjlig!

Hej!
    Jag undrar när ni kan få in ProgSkeet 1.2 grejen? Läs DETTA för att lära sig hur man nedgraderar så kan ni få göra det åt mig på min PS3 60GB Phat (CECHCxx)
    Innan jag tar hem segern kan väl någon av er sk. proffs läsa det där och göra en bedömning.

Är det sant och låter bra så:
    Skulle jag vilja ha ProgSkeet 1.2 paketet, Injectus och NAND/NOR grejerna som gör det hela lödningsfritt sen är väl Dual-Boot möjligt med paketet som jag förstod det. När kan ni ha detta på lager? Skulle göra mig mycket lycklig då jag saknar Other OS funktionen mycket. Så jag skulle bli mycket tacksam för detta. Eller kan ni peka på vart jag kan få tag i dom här grejerna? Verkar gå åt som smör eftersom dom är slut över allt.

Finns det förövrigt något annat verktyg som skulle kunna fixa detta? 3key eller något? ANYTHING!?

Tack och hej och Puss!
    Tack på förhand också.
    Last edited by srea; 2013-01-20, 02:34. Anledning: Fixat

Ja, det är möjligt under förutsättningen att din maskin INTE har badblocks, Vet inte hur det är med Dualboot med tanke på att du då måste ha en bitstream som vad jag vet inte finns ännu, samt 2x 128mb nand kretsar + 2x NAND Clip som det inte finns anslutningar till att göra... :/
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Dual boot är egentligen inte intressant. Går det att nedgradera till 3.55 och tillbaka till 4.31 osv fram och tillbaka är jag nöjd

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X