Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

install package files

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• install package files

Hej, har nyligen installerat nyaste cfw från sidan: http://ps3jail.com/ det funkar klockrent men jag hittar inte mappen: install package files, så jag kan inte installera multiman och ftp clienten, så hur ska jag göra? hur fixar jag så man ser den mappen? tack på förhand!

(Gick från original 4.31 aldrig haft någon cfw på den eller liknande)

Original inlägg av nike900 Visa Inlägg
    Hej, har nyligen installerat nyaste cfw från sidan: http://ps3jail.com/ det funkar klockrent men jag hittar inte mappen: install package files, så jag kan inte installera multiman och ftp clienten, så hur ska jag göra? hur fixar jag så man ser den mappen? tack på förhand!

(Gick från original 4.31 aldrig haft någon cfw på den eller liknande)
    Du installerade inte någon CFW =) du installerade en lätt modifierad original (den är modifierad att säga till dig att det är 4.31-CFW)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

vad behöver jag göra då för att få install package files ???

Comment

vad behöver jag göra då för att få install package files ???
        Downgrade till 3.55, installera en RIKTIG CFW
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Men går det att göra nu med super slim??? tänkte nu när jag installerade denna så kanske det går att downgrade:a :P

Comment

Men går det att göra nu med super slim??? tänkte nu när jag installerade denna så kanske det går att downgrade:a :P
            Nej, det går inte på Super Slim ännu... modellerna som går att nedgradera finner du här: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1529
            Google is your friend!

Comment

DOH! Hur vågar man ens testa att installera sånt här tydlig fakeskit? Håll koll på sido som ps3hax.net för att få reda på OM det någonsin kommer en ny CFW som går att installera över 3.55+ OFW.

Comment

Original inlägg av jonnyjaeger Visa Inlägg
                DOH! Hur vågar man ens testa att installera sånt här tydlig fakeskit? Håll koll på sido som ps3hax.net för att få reda på OM det någonsin kommer en ny CFW som går att installera över 3.55+ OFW.
                Eller ännu bättre, hör med oss här också innan du provar
                Google is your friend!

Comment

Nytt SLIM PS3 - vilka "chippningar" stöds ?

Hej, är en "färsk" PS3 user som nu vill "chippa" mitt nyinköpta PS3 - vad är det som gäller och
                  var kan jag få hjälp med detta?

Comment

Original inlägg av MrNubbe Visa Inlägg
                    Hej, är en "färsk" PS3 user som nu vill "chippa" mitt nyinköpta PS3 - vad är det som gäller och
                    var kan jag få hjälp med detta?

Nyinköpta = Superslim? (4GB eller 500GB modellen, splitter ny i butik) isåfall: Vänta på att ett hack släpps

Annars: Vilken system version har du på den? 3.55? installera isåfall CFW direkt, om du har högre än 3.55 måste du först nedgradera...
                    Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X