Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ps 3 Brake

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

He he he he ne e jag gjorde detta senast 2010 09 nått He he skulle du vilja hjälpa mig med det åxå hur man uppdatera den

Comment

Jag tar hem
      multiman_ver_02.04.00_full_20110820-130000 rätt /fel ?

Comment

ska mappen heta något ?

Comment

oKEJ

La filerna direkt på stickan och installerade och när jag startade multian så fick jag felkod 80010017

Comment

Du behöver en nyare version, 04.55.......

typ denna: http://www.brewology.com/?p=2724
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

nyare version av vad

Comment

ok såg inte länken

kan jag ta bort dem gammla

Comment

Så där ja nu har man kommit in i multiman en rolig gubbe med brillor när man går in så ser jag spelen ( ett steg närmare ) och en hel del inställningar man kan gå in i ( har ingen aning vad man kan göra där men när man ska in i ( skivan ) ( som blinkar ) så blir tv bara svart och inget mer händer. ska man ställa in något ?

Har aldrig varit online med boxen

Comment

HJÄLP

jag tog bort Open manager 2010 där alla spel verkade vara kan man återskapa den ???

Comment

Original inlägg av YZ 250 Visa Inlägg
                      HJÄLP

jag tog bort Open manager 2010 där alla spel verkade vara kan man återskapa den ???
                      Inte säker men tror inte det.
                      Har för mig att open manager raderade även mappen Gamez som vad där man hade spelen då, så det är därför du inte hittar dem nu.
                      Men som sagt, tror inte att det går att återskapa dem.
                      Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

Comment

Ja dom gamla managerna raderade tyvärr spelmappen när man avinstallerade managern (om man inte döpte om GAMEZ mappen tillfälligt)
                        Nu gör du såhär, skapa en ny mapp kallad GAMES eller GAMEZ på hårddisken. Ska alltså se ut såhär: devhdd0/GAMES
                        Där lägger du spelen, sedan är det bara att välja speleti multiman (glöm inte att sätta bd emulator till enabled längst ner i multiman om den inte är det) som skickar dig tillbaks till XMB menyn, där startar du spelet som vanligt. Lycka till!

Comment

En undran

när jag ska starta ett spel på hd så går jag in på Multiman och väljer spelet sen kommer jag tillbaka till ps3 starten. går sedan till ps3 mappen ( under spelmenyn ) så kommer jag igång med spelet. Det verkar vara lite bak & fram ?
                          Den blinkande cdskivan i multiman borde väl starta spelen ?.

M v h

Comment

En undran

när jag ska starta ett spel på hd så går jag in på Multiman och väljer spelet sen kommer jag tillbaka till ps3 starten. går sedan till ps3 mappen ( under spelmenyn ) så kommer jag igång med spelet. Det verkar vara lite bak & fram ?

M v h
                            så har det alltid funkat, precis som jag skrev tidigare kickar multiman tillbaks dig till xmb där du startar spelet.multiman har en funktion som direktbootar spelet men det funkar bara med ett fåtal spel har jag för mig

Comment

En undran

M v h
                              Den startar spel från skiva
                              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X