Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp/Info om nergradering.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp/Info om nergradering.

Hallå hallå. Nu är det så att min älskade flickvän råkade uppgradera min CFW till OFW 4.66. Finns det någon chans att kunna åter igen få CFW på min enhet eller är det kört för tillfället.
    Å nu är inte ja så super duktig av mig men lägga in CFW å så klarar jag av men blir det krångligare när de ska nergraderas och liknande.

Min enhet har betäckning CECHL. Behöver man nå tillbehör eller är det bara att ladda ner någon form av .PUP eller liknande för att lsa detta missöde.

Du behöver en E3 NOR Flasher eller motsvarande...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Okej. Är det en krånglig procedur att hålla på med? Är det nånting man kan skicka in å få gjort hos PSXCare å få återställt till 3.55?

Comment

Original inlägg av Insignificant Visa Inlägg
        Okej. Är det en krånglig procedur att hålla på med? Är det nånting man kan skicka in å få gjort hos PSXCare å få återställt till 3.55?
        Det e rätt krångligt ja, du måste plocka isär maskinen dumpa flera gånger, se till att du är 100% säker på att dina dumps är ok, patcha, skriva tillbaka och sedan nedgradera...

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1658&xSec=140 <--- här har du mer information kring att få det gjort hos PSXCare
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X