Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 3-backup går ej igång riktigt

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gran Turismo 3-backup går ej igång riktigt

Jag har testat att bränna en backup av GT3 men när spelet skall starta kommer jag bara till första titlarna som säger "Sony Computer Entertainment Europe presents" och sedan händer inget mer.

Min fråga är bara om detta är ett känt problem eller om min kopia helt enkelt har blivit dålig?

Har haft samma problem.
    testade flera bränn prog.
    Efter ett tag så hittade jag programet Sonic RecordNow Deluxe och mina backuper funkar perfekt.Värt att testa Sonic....

Comment

Original inlägg av matsp
      Jag har testat att bränna en backup av GT3 men när spelet skall starta kommer jag bara till första titlarna som säger "Sony Computer Entertainment Europe presents" och sedan händer inget mer.

Min fråga är bara om detta är ett känt problem eller om min kopia helt enkelt har blivit dålig?
      När jag bränner ut backups på ps2-spel så är min brännare väldigt kinkig om hastigheter, bränner jag i max hastighet så är det mycket högre chans till att skivan inte fungerar. Fast bränner jag i lägsta så har alla skivor fungerat.

Så testa att sänka hastigheten om du inte redan gjort det

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X