tja.. jag har ett psx spel som jag har tankat som innehåller "disc1 är det en mdf å en mds fil!" och i "disc 2 är det en cue , ccd , img å en sub fil" och i "disc 3 är det också en cue , ccd , img å en sub fil"! det e FF7 hur gör jag för att kunna bränna det på cd till ett psx spel som man kan spela på konsollen.jag har nero.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
bränna!
Collapse
X
-
Original inlägg av prylisFörövrigt så är det en imagefil av CloneCD format, där .sub innehåller checksummorna (kopieringsskyddet).. mdf, mds är imagefiler från Alcohol.
Varför hålla på med flera program när ett program klarar alla format?
Och är gratis, vilket inte clonecd är.Last edited by spel; 2005-03-17, 15:32.
- Citat
- Flag
Comment
-
Vet inte om det här har med saken att göra men: Jag kör ett spel med ePSXe och jag har ett litet problem. När jag kör SaveState och ska sedan loada denna state så funkar det inte. Som om den aldrig gjorde SaveState. Är det någon som vet vad detta kan bero på?
Och sen har jag inget ljud när det blir "filmer" i spelet, antar att det har med någon ljudinställning att göra.
Men det viktigaste är SaveState, tack för hjälpen!
- Citat
- Flag
Comment
-
Du måste hitta .rar, .r01, .r02 osv också :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av orphtekVet inte om det här har med saken att göra men: Jag kör ett spel med ePSXe och jag har ett litet problem. När jag kör SaveState och ska sedan loada denna state så funkar det inte. Som om den aldrig gjorde SaveState. Är det någon som vet vad detta kan bero på?
Och sen har jag inget ljud när det blir "filmer" i spelet, antar att det har med någon ljudinställning att göra.
Men det viktigaste är SaveState, tack för hjälpen!
har du ett PS1 minneskort? om inte så måste du skaffa det, det finns för 80 pix här på PSXcarePS2 med förmodat Messiah 2 chip.
jag vet inte varför, men av någon anledning så spelar jag knappt brända spel...
Metal Gear Solid är den bästa spel serien till PS2.
inte att glömma FF serien ^^
Övrigt:
Xtag: fetalist
- Citat
- Flag
Comment
-
Ett år sedan..... Tror du verkligen att han fortfarande sitter o grubblar över det där?
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
Comment

Comment