Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med kopiering av "Toca World Touring Cars"

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

hehehe, grabbar trevlig samtal. clone vs cdrwin + patch.
    visst e Olli's progg bra (har själv ingen brännare som stöds av det progget), men i andra handen har vi ett prog som har fungerat innan patcher fanns & verkligen långet långt innan olli skrev sitt progg. jag skulle inte säga att det är fel att patcha ett spel, PDX etc är riktigt stora killar, om man nu säger som så. för mig så låter det som gaston tycker att PDX är ett gäng inkometenta idioter, vilket jag inte skulle säga...

tänkte bara säga en sak till, det ser ut som killen som frågat orginal frågan har givit sig i väg från detta forum, kanske till något att det större engelsk språkiga...

Comment

Vill definitivt inte förringa Paradox, BAD eller någon av dom andra ! Har själv haft stor glädje av dessa grupper, trots att en del inte verkar tro det.

Valet av program är säkert en smaksak för många, men det torde väl inte ha gått någon förbi att jag numera föredrar Clone....

Ingen som tror på BR/BW?

Tror säkert att frågeställaren har vandrat vidare, så nu kliver jag av.....

Comment

Jag har provat Br/Bw och det fungerar alldeles utmärkt. Clone passar däremot inte min utrustning så där kan jag inte säga nåt.

Comment

Jag har provat Br/Bw och det fungerar alldeles utmärkt. Clone passar däremot inte min utrustning så där kan jag inte säga nåt.

Comment

besök www.cdrforum.com dom har en avdelning för BR/BW sam så kan du läsa en intervjuv med killen bakom progget på www.cdrtimes.com

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X