Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSX PROBLEM om maskin från psxcare

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PSX PROBLEM om maskin från psxcare

HEj hallo.
    Köpte en begagnat psx spelpaket från psxcare i veckan,och har probelm med lasern
    den hackar i video sekvenser i orginal spelen som vi fick med? som det inte är några repor i men den hackar inte när jag gjorde en test bränning av Tekken 3 och körde det spelet, Hur kan den bete sig så? den ska väl icke hacka på orginal spel? behövs det en ny laser redan?
    mvh NIcklas

Hela och rena originalskivor skall absolut inte vara några problem. Vi kan ha ställt in lasern för starkt på den, eller så har den blivit lite omtumlad av postens hantering.

Maila felbeskrivning och ditt kundnummer till psxcare@netcare.se så får du ett returnummer och paketlapp skickat till dig så att du kostnadsfritt kan returnera din playstation. Skicka även med spelet som hackade, så kalibrerar vi om den så att spelet fungerar felfritt.

Är ditt spel fullt med fingeravtryck och repor så skickar vi bara tillbaka allt med en sur kommentar :-)

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X