Skriv gärna frågor och kommentarer om produkten "Laserplatta till Playstation" här.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Laserplatta
Collapse
X
-
Laserplatta
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tags: Inga
- Citat
- Flag
-
Hur man tar bort den trasiga laserplattan
Bänd försiktigt bort den gamla laserplattan. Man bör använda ett verktyg som når hela vägen in under plattan så att kraften kommer så nära mitten som möjligt. Annars bryts plattan sönder, och man riskerar att metallpinnen i mitten blir krokig.Attached FilesLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Sätt dit den nya laserplattan
Vik en papperslapp dubbelt och håll under den nya laserplattan så att den inte trycks så långt ner att den skrapar emot locket.Attached FilesLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment