Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Modchip i SCPH-18000?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Modchip i SCPH-18000?

Hejsan.

Jag har ett japanskt ps2, närmare bestämt ett SCPH-18000.
    Då jag efter att ha bott i Japan ett bra tag kommit hem och insett
    att jag gärna vill köpa fler spel här med så förstår jag ju att jag måste
    ha ett modchip för att kunna spela svenska spel.
    Men. Vilket? Hur? Vad?

Fungerar generellt sett de flesta modchips ni/de säljer/monterar här (messiah, dms3 etc?) även till denna modell, eller bara till svenska?

Finns det NÅGRA lödfria modchip alls till denna, eller blir jag tvungen att skicka den till någon (att säga att jag har tummen mitt i handen vore något av en underdrift, och jag har lite svårt för att vara utan ps2:et länge)?

Just 18000 är den fula ankungen bland PS2, helt omöjligt att hitta anvisningar till den. Köp en ny fräsch svensk PS2 istället.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
      Just 18000 är den fula ankungen bland PS2, helt omöjligt att hitta anvisningar till den. Köp en ny fräsch svensk PS2 istället.
      Så det är mer eller mindre omöjligt att ordna med just 18000? :/

Comment

Jag tar inte i 18000 iaf.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X