Är det någon som har en anning om vad det kan vara för fel om jag inte kan spela brännda och vanliga spel. Det kommer upp en skiva och så trycker man enter. Men jag kommer bara tillbaka till samma ställe.// Johan
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
playstation 2
Collapse
X
-
Det är ett svårt fall av att inte kunna RTFM och STFW.
Börja här:
http://forum.psxcare.com/support/search.php
- Citat
- Flag
-
Du ger oss inte direkt mycket att gå på om man säger som så...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Vad är det för spel, vad ligger dom på för media, vad är det för modell av ps2, hur är den chippad...nånting!Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment